पुँजीवादी स्वार्थका कारणसमेत महिलाको बुद्धिमत्तालाई अवमूल्यन गरिएको भन्ने नाओमी वुल्फको तर्क मनासिब लाग्यो । बौद्धिक रूपमा अघि बढ्ने फेमिनिस्टहरूलाई "नराम्रा" भनेर गिल्ला गर्दै दिमाग नलगाउने महिलालाई लक्ष्य गरेर शारीरिक सौन्दर्य र गृहसज्जा महिलाका प्रमुख विशेषता हुन् भनेर प्रचार गर्दा सामान बिक्री गर्न पनि सजिलो हुनाले बजारले सौन्दर्यको मिथलाई जोडतोडका साथ अघि बढाएको छ । यो दुष्प्रचारलाई आत्मसात गर्दै महिला पनि बौद्धिक सौन्दर्यभन्दा पनि शारीरिक सौन्दर्यमै रमाइरहेका छन् र पुरुषको नजरमा उम्दा ठहरिन तीव्र प्रतिस्पर्धा गरिरहेछन् ।
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment