अंग्रेजी फिल्म "लाइफ अफ
पाइ" नहेरी चित्तै बुझेन । आङ
ली मेरा प्रिय
निर्देशक हुन् ।
अनि यो फिल्मको
मूल स्रोतका रूपमा
रहेको यान मार्टेलको
उपन्यास पनि पहिले
नै पढेको र
मन पराएको हुँ
मैले । ३डि
चस्मा लगाएर फिल्म
हेर्न मन लाग्दैन
मलाई तर यो
फिल्म चस्मा लगाएरै
हेर्न लायकको रहेछ
। भारतको पोन्डिचेरीको
चिडियाखाना संचालकको कान्छो छोरो
पाइ पटेलले प्रशान्त
महासागरमा एउटा बंगाली
बाघसँग २२७ दिन
बिताएको रोमांचकारी कथा छ
यो फिल्ममा । आफ्ना
चिडियाखानाका जनावरसहित भारतबाट क्यानाडातर्फ
बसाइ सर्न लागेका
पाइका परिवार जापानी
जहाजमा चढेर त्यता
जाँदा फिलिपिन्सनेरको मारियाना
ट्रेन्चमा जहाज दुर्घटना
हुन्छ र पाइ
अनि बाघबाहेकका सबै
प्राणी मर्छन् । त्यसपछि
पाइले एउटा लाइफबोटमा
बसेर आफ्नो दिमाग लगाएर बाघलाई
साथी बनाउँछ र
मेक्सिकोमा जीवित पुग्छ ।
तर के यो
अपत्यारिलो कथा सत्य
हो त ? पाइ
ठूलो भएपछि एउटा
लेखकलाई आफ्नो कथा सुनाउँछ
र त्यसको दुईवटा
भर्जन दिन्छ ।
कुन कथा पत्याउने
भनी फिल्मले
दर्शकलाई नै निर्णय
गर्न लगाउँछ ।
कथा साधारणखाले छ
तर यसभित्र लुकेको
दार्शनिक अर्थ गहन
छ । भगवान्
को अस्तित्व छ
र उनले मानिसलाई
दिशानिर्देश गर्छन् भन्ने सन्देश
फिल्मले दिन्छ । धर्म
फरक भएपनि तिनका
विचार समान हुन्छन्
पनि भन्छ फिल्मले
। एउटा भनाइ
छ नि, "जाको
राखे साइँया, मार
सके न कोय",
अर्थात् जसलाई भगवान् ले
बचाउन चाहन्छन्, त्यसलाई
कसैले नि मार्न
सक्दैन । त्यसैगरी
फिल्ममा पनि पाइलाई
जसरी भए पनि
जोगाएका छन् प्रभुले
। पाइ ईश्वरप्रति
कृतज्ञ पनि छ
यसैकारण । आस्था,
सहअस्तित्व, सहनशीलता, धैर्य र
मोहरहितता जस्ता महान् सत्यलाई
फिल्मको कथाले निहितार्थ बनाएको
छ । अनि
फिल्म कलापूर्ण छ
। यति सुन्दर
सिनेमाटोग्राफी भएको फिल्म
बिरलै बन्छन् ।
फिल्मको सुरुवाती सटमा जनावरहरू
वन्य वातावरणमा रमाइरहेको
देखाइएको छ जसले
जेनको आभास दिन्छ
। समुद्रका लहर,
सुन्दर माछा टलक्क
टल्केका, आकाशमा टिमटिम गर्ने
चम्किला तारा, समुद्रलाई चुम्न
तम्तयार बादलुका टुक्रा सबै
मिलेको मनोहारी
दृश्य सजिएका
छन् फिल्मभरि ।
३डि प्रविधिको उपयुक्त प्रयोग
गरेका छन् निर्देशक
आङ लीले ।
समुद्रको पानीलाई आँखाको लेभलको
ठीक बीचमा राखेर
खिचेकाले गर्दा दर्शक आफैँ
पाइसँगै पानीमा चोपलिएको अनुभव
गर्छन् । ३डिको
विशेषता नै दर्शकलाई
वास्तविक अनुभवको सामीप्यको आभास
दिनु न हो
जुन यो फिल्ममा
भएको छ । समुद्रका लहरले लाइफबोट
हल्लाएका र पाइले
बाच्नका लागि संघर्ष
गरेका दृश्यमा
पनि दर्शकले स्वानुभूतिको
रोमांच पाउँछन् । दिउँसो मिरक्याट नामक
जनावरले युक्त खाने तरुलको
जंगल राति खतरनाक
अम्लीय पदार्थ बन्ने टापुलाई
लंग सटमा खिच्दा
शेषशायी भगवान् विष्णु ब्रह्माण्डीय
जलमा शयन गरेको
अनुभूति हुन्छ जसको तारिफ
गरेरै थाकिन्न ।
फिल्म असाध्यै राम्रो
बनेको छ, हेर्न
नछुटाउनुहोला । हलमा
गएर चस्मा लगाएरै
हेर्नुस् भन्छु म त ।
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment